בלוג2019-05-01T12:59:04+03:00

הדרך שלך להגדלת המכירות מתחילה כאן!


    למה חשוב להעניק ערך בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו?

    למה חשוב להעניק ערך גם כשאתם לא מוכרים משהו? איך תמונה של חנייה במקום שלא קשור אליכם בשום צורה יכול להוות ערך לקהילה שלכם? איך מתן טיפים/עצות יכול לחסוך לכם בתקציבי פרסום ולהפרות אתכם [...]

    למה חיבקתי עץ (למרות שאני לא "מחבק עצים") ואיך לעזאזל זה קשור לדגי הרינג שמפליצים???

    בימים האחרונים, שלא ברצף, אני צופה בסרט בנטפליקס שמדבר על תחלואות הים בעולם (השם כתוב בתמונה). בדומה לסרט "גיימצ'יינג'רס" אני די בטוח שחלקים ממנו מוטים ומגמתיים. וזה בסדר. אפשר ללמוד גם כשאדם תופס/נוקט בעמדה כלשהי, [...]

    איך "משתמשים" בסיפורים של אחרים גם אם אין לכם מושג איך לספר סיפור?

      לצפיה בסרטון לחצו כאן תוך כדי צפייה בפרק 'מאסטר-שף' עם הבת שלי, ראיתי את "כרטיס הביקור"-(ההצגה העצמית בתוכניות ריאליטי) של המתמודד מהסרטון הזה. בפרץ ספונטניות, החלטתי לשלוח לאחת מקבוצות הווטסאפ לצוות המכירות והמנהלים של [...]

    איך (ולמה) צורבים לאנשים בתודעה משפטי מחץ (ומה זה משיג?)

    איך משפט בודד יכול לברוא מציאות ולייצר תוצאות מדהימות? למה חשוב לחשוב נגד הזרם בכל אינטראקציה אפשרית? איך כל זה קשור לצרכן/בן אדם בעידן הטכנולוגי הנוכחי?   לא פעם אני מדבר על העולם ואיך [...]

    אילן לוי, ערן שטרן- תובנות מעולות והמלצה לפרק פודקאסט!!

    מהן שתי השאלות שאילן נוהג לשאול את עצמו לפני שלוקח פרויקט חדש? למה חשוב לבחור ולקבל החלטה לטוב או לרע? מדוע "לשחרר" מוביל לתוצאות מעולות? ועוד   גילוי נאות. אני קצת מעריץ אנשים כמו [...]

    מה תוכלו ללמוד מניל גיימן על מכירות וסטוריטלינג?

    למה חשוב לשלוט באמנות ה- Show, Don’t Tell? מדוע לא כדאי לפעול בצורה "גנרית" מול לקוחות שונים ומגוונים? מה אחת הטעויות הקריטיות שאנשי מכירות ובעלי עסקים עושים? ---   לאחרונה, רכשתי במבצע: 'בלאק-שמאק-פריידיי-סייבר-ווטאבר-מאנדיי' [...]

    רוצים לסגור עסקאות? תעבידו את הלקוחות שלכם בפרך!!!

    באחד הפרקים של הסופרנוס, הבן הצעיר (איי ג'יי) מכיר אמא חד הורית שמבוגרת ממנו בכמה שנים טובות. כמובן שהמשפחה/הורים לא מבסוטים מ-"הסידור".   בפאב, אחרי שעות העבודה, היא ניגשת אליו והשניים משוחחים. היא מוסרת לו [...]

    איך תדעו אם אתם עובדים בתחום הנכון (שליחות, ייעוד ושות')

    יש סדרה בשם 'קינגדום' שאני מאד אוהב (MMA). אתמול, התחלתי לצפות בעונה השלישית. אחד הלוחמים- ג'יי קולינה, מכור לשעבר ו"נשמה אבודה", פצח בקריירת תיווך נדל"ן ופרש מלחימה (בטח כדי לעשות קאמבק מתוקשר אבל לא [...]

    יאללה, תתפסו מקום!

    אתמול אני פותח את ה- VOD ומגלה שבמקום המלצות צפייה שונות ומגוונות, כל השורה של התמונות מספרת סיפור אחד- "צפו בסדרה החדשה "ככה זה" (דנה מודן ואסי כהן האדירים, טרם צפיתי). בעידן הדיגיטלי, אנחנו [...]

    תנו לי לעצור אתכם לרגע…

    "תן לי לעצור אותך רגע..." שיתוף לפני שבת. אתמול בשעה 18:25, אשתי ואני דוהרים מחנות לחנות לקראת השיפוץ של הדירה. הגענו לחנות דלתות לאחד המותגים המובילים במדינה. חנינו, נכנסתי לאולם התצוגה (אשתי הייתה בשיחת [...]

    חשוב! איך בונים שאלות עוצמתיות לתסריט מכירות?

    את המאמר הזה כתבתי בזכותכם- הקוראים. אחרי ששאלתם אותי, עשרות פעמים שאלות בנושא: תסריט מכירות, נאום מעלית, איך בונים תורת מכירות וכו'- החלטתי לפרק את המשימה לתתי-משימות ולייצר עבורכם סדרת מאמרים וכל פעם [...]

    איך מקפיצים מכירות רק בעזרת התודעה (מבלי להיות קוסמים)?

    לפני הרבה מאד שנים, כשהייתי מנהל שכיר בעמדה בכירה, החלטתי להתחיל "להתפתח".   קראתי ספרים כמו "חשוב והתעשר", "כוחו של התת מודע" פקדתי סדנאות, צפיתי בכנסים שצולמו בווידאו בארה"ב, טסתי לחו"ל להשתלם, מה לא... [...]

    איך תדעו להתאים את המכירה לפי איך שהלקוח לובש את מסכת הקורונה?

    מה עושים כשאנשים שונים פועלים בצורות שונות ורוצים למכור להם? למה אסור להגיד לטיפוס האנליטי: "בוא נתעלם לרגע מהאותיות הקטנות"? למה לעזאזל ויתרתי על איש מכירות בגלל שקל אחד בודד???   אומרים ש-"אין [...]

    על ליאל גלאגר, טוטאל לוס, אתם ואנשים שאתם מדברים איתם…

    "היום לפני ההופעה עשיתי 2 גרם, זה מעולה, פעם הייתי עושה 8" זה המשפט שגרם לי, לפני דקותיים, לעצור את הסרט הדוקומנטרי על ליאם גלגר (אואזיס) ולכתוב לכם (תוך כדי שהוא ואני מחייכים מהמשפט). [...]

    חמשת השלבים שאסור לפספס בתחילת כל פגישת או שיחת מכירות!!

      איך סבב שאמור להיות משמים הופך לגיימצ'יינג'ר במכירות? האם עסקה באמת נסגרת ברגע שהיא "נפתחת", ואיך? איך אותה השאלה נתפסת בצורה שונה לאנשים שונים, ולמה? מדוע זה קריטי ללמוד את עולם התוכן של [...]

    עבור למעלה