בלוג2019-05-01T12:59:04+03:00

הדרך שלך להגדלת המכירות מתחילה כאן!


איך הפסיד ראסל ברונסון 200 אלף דולר בשעה וחצי?

רוצים לשמוע אותי מקריא את המאמר? לחצו על החץ האדום משמאל למעלה ראסל ברונסון נחשב לאלוף הפאנלים של ארצות הברית. רגע... אדייק. היות ואותי תמיד מצחיקים קמפיינים שאנשים מריצים בפייסבוק בסגנון: "הקופירייטר מספר [...]

איך שלושה מחופשי ספיידרמן ניצחו תחפושות מקוריות יותר?

רוצים לשמוע אותי מקריא את המאמר? לחצו על התמונה  והפעם- ניתוח מדליק שתוכלו ללמוד ממנו המון!! שבוע שעבר, בחול המועד פסח, התקיים בת"א יריד הקומיקס בנחלת בנימין ו-"עולמות"- הכנס השנתי לפנטזיה ומדע בדיוני. [...]

איך מנהלים משבר?

לפני 19 שנים, עבדתי בחברת AIG כשמאמן מכירות שפיץ בשם דודו מועלם הגיע להעביר לנו סדנת סידור פרחים (סתם נו- סדנת מכירות אלא מה?)   ברוב שעות היום לא היה קל למצוא בקרית אריה בפ"ת [...]

ספינת המלחמה של ביאטריס פולו האיטלקייה מלונדון

לפני מספר ימים חזרנו, עם הילדים, מלונדון. לפני הטיסה, אשתי רכשה לנו קופונים בסך כ- 1,400 שקלים שמקנים כניסה ל- 5 אטרקציות לבחירתנו: לונדון איי, מאדם טוסו, סיורים באוטובוס קומתיים וכו'   אני חשבתי שהדבר [...]

למה חיבלתי במאגר המידע של אחד המנטורים המובילים בישראל?

הקדמה כותרות למיילים הן נושא חשוב מאד. לא פעם אני נתקל בכותרות שכל המטרה שלהן היא לגרום לאנשים לפתוח.   לכן, לא פעם- אין קשר בין הכותרת לטקסט, או לחילופין- הכותרת נשמעת סקסית בטירוף וכשפותחים [...]

למה אנחנו "שונאי-סיכון" יותר מאשר "אוהבי-רווח"?

בדרך חזרה מסדנה בירושלים, עצרתי לשתות קפה (כלומר תה, אני בגמילה מקפה).   נכנסתי לשטוף ידיים בנוחיות כשמצאתי את השלט הזה תלוי מעל המשתנות. השלט מסביר ששימוש ללא מים חוסך כ- 100,000 ליטר בשנה ואז [...]

מה הקשר בין OTM ל- OMM?

או- על אנשים שונים ו- "שכנועים" שונים.   אתמול השתתפתי בכנס יחד עם עוד 700 אנשים. המאורע- פטריציו פאולטי, איש איטלקי מיוחד מאד, הגיע לישראל ללמד את השיטה שלו- און מיניט מדיטיישן.   אבל לא [...]

אם אתם צריכים לקרוא פוסט אחד שלי- זה זה!

מצורף למייל- המדריך המקיף ביותר שכתבתי אי פעם. אבל לפני... מספרים על פרופסור אחד לפילוסופיה, שבעת שיעור עם תלמידיו- "שלף" צנצנת גדולה מזכוכית. הוא החל מכניס בה אבנים גדולות עד שהן מילאו את הצנצנת, ושאל: [...]

שתפו בדילמה: מתיחת מותג או מיקוד בקיים?

לרוב אני לא מבקש תגובות ושיתופים. הפעם אחרוג ממנהגי (ואולי תקבלו אחלה ערך אחרי שתציגו דילמה). --- הפעם- על מתיחת מותג והחלטות דפנסיביות מכירים את הסדרה נרקוס? היא מספרת את סיפור עלייתו (ונפילתו) של פאבלו [...]

למה המנכ"ל אילן גת התותח חשב שאני מוציא יותר מדי שיחות מכירה??

השנה הייתה 2000. דאז, אני חיל משוחרר, נרשם לתואר בכלכלה (בעודי בחופש"ש) כי חברה שלי מהצבא (ואשתי בהווה) החליטה שאין צורך בטיול אחרי צבא ושעדיף להירשם ללימודים.   לא רציתי לטוס לטייל בלעדיה אז נרשמתי [...]

מה הקשר שבין מייסד מייקרוסופט ישראל- אריה סקופ למכירות?‬

הפעם נדבר על נושא קריטי: איך לוקחים משפט סתמי, כזה שאת הלקוח שלנו הוא לא ממש מעניין, והופכים אותו למסר חזק שגורם לו להבין עד כמה הוא משפר את חייו לטובה. לפני כחמש שנים, אריה [...]

"עופו לי מהכיתה!"

אני משתתף בקורס מתקדם ללימודי תווי פנים, מיקרו הבעות ושפת גוף.   באחד השיעורים, קבלנו משימה: בחרנו נציג מהקורס שיתיישב מולנו ויספר סיפור, ואילו אנחנו היינו צריכים "לנחש" האם הוא דובר שקר או אמת.   [...]

על ממוצעים שלא אומרים כלום ואחד תותח- אליאב אללוף

אני פריק של תוכן וידע. אחד הדברים שאני מאד אוהב לעשות זה לשמוע ולקרוא דברי חוכמה מצד אחד ומהצד השני- להטמיע אותם ולראות שהם עובדים.   כמי שצמח בתחום המכירות, תמיד כאב לי לראות שאנשי [...]

"אתם בטח שואלים את עצמכם לאן נעלמתי???"

לפחות אחת לחודש, אני מקבל ניוזלטר לתיבת המייל שלי שנושא את הכותרת: "אתם בטח שואלים את עצמכם לאן נעלמתי???" לרוב, מדובר במנטור/מומחה כלשהו, מתחום כזה או אחר, שנהג לשלוח ניוזלטרים אחת לתקופה והחליט לקח לעצמו [...]

תובנות מחמשת המאמרים הנקראים ביותר שכתבתי השנה

כחסיד גדול של "שיווק מדיד" וכ- "פריק" של AB-TEST, אחת לרבעון אני לוקח "יום חופש" לניתוחים וחשיבה אסטרטגית. זה יום שמבחינתי הוא קודש הקודשים.   השלב הראשון הוא לדבר עם כל הספקים שלי: מעצבים, אנשי [...]

שינוי גודל גופנים
ניגודיות