(או- למה להיות אולדסקול בחלק מהדברים ישרת אתכם סוכר)

לפני כמה ימים, קפצה לי מחשבה לראש: מיהם האנשים שמורידים מדריכים שכתבתי לאורך השנים.

בשלוש-עשרה השנים האחרונות, כתבתי הרבה מאד מדריכים, חלק לעצמי, הרוב ללקוחות שלי.

יש לי מגוון אוטומציות ששולחות מסרים כאלו ואחרים לפי פילוחים, חיתוכים וכו'. ותמיד יש מקום לשיפור.

 

החלטתי לבדוק את הנושא. ישבתי על המחשב ובמשך שעה שלחתי כמה עשרות מיילים לאנשים שהורידו מדריכים (חלקם נכתבו בשנת 2011!!)

 

ציינתי שלא מדובר במייל גנרי אלא שאני אישית כתבתי אותו (מה שנכון), שאלתי כמה שאלות כמו איך שמעו עלי, מה לקחו מפריט התוכן שהורידו וכו'.

 

זה היה אחרי שיחה עם אשת אוטומציה שאמרה לי כמה חשוב לעשות רק דברים אוטומטיים וכו'. היות והספר החדש מדבר על פעולות שאנשי מכירות צריכים לבצע שלא רק באוטומציה, והיות ואני מאמין גדול ב- ווק דה טוק, החלטתי לבדוק את הסיפור בפנים.

היא אמרה לי שאף אחד לא יטרח להגיב לי, שהמסר ששלחתי ארוך, שאנשים לא אוהבים שמציקים להם וכו'.

שוין.

 

ולעניין!

 

קיבלתי עשרות תגובות בחזרה (מצ"ב תמונה).

חלק הסבירו לי איך הגיעו אלי: יוטיוב (כולל פירוט סרטונים ספציפיים שאם הייתם שואלים אותי אני לא זוכר איזה סרטונים תפסו אותי מתי)

חלק כתבו מחמאות ופרגנו

חלק ביקשו להיפגש

חלק שאלו מה עוד אני עושה חוץ ממה שהם יודעים שאני עושה (מה שהוביל להתכתבות נוספת שכן לא ידעתי מה הם יודעים שאני לא יודע שהם יודעים שאני עושה)

חלק הסבירו במה הם עוסקים

חלק כתבו לי שהגיעו מפודקאסטים (אני אוהב להתראיין ושם יש זמן לדבר שלא כמו בסרטון קצרצר במשקל נוצה) כולל פירוט מאיזה פרק ספציפי הגיעו

חלק ביצעו לי חיבורים מעניינים

 

אני חסיד של חתירה למגע

אני מאמין מאד במשפט: ידע שווה כוח

אני מאמין בלהיות נגיש לקהילה שלי

אני מאמין גדול בלעשות גם וגם (אוטומציות פלוס פעולות גנריות)

 

יצאו לי מזה כמה תועלות בטווח המיידי (בעתיד אולי אפילו עסקאות, זה טרי מדי בכדי לדעת):

-החלטתי לתת פוש שיווקי לפרק פודקאסט מסוים שחלקם דיברו עליו

-החלטתי לקדם סרטון שעלה מכמה תגובות (שלא הייתי מדמיין שהוא כ"כ משמעותי)

-החלטתי להתקשר ללקוח אחד שסקרן אותי והייתה אחלה שיחה

שלחתי חברות בפייס ולינקדאין לכל מגיב (חלקם היו בקהילה שלי בניוזלטרים ולא בחברים בפייס, ואגב על הדרך שרפתי עוד חצי שעה בלנקות חברים כי כל הזמן המגבלה המעיקה הזו מרחפת כמו ענן גשם מעלי)

-חיבורים מעניינים

-חיזוק לתכנים שאני מלמד

-חיזוק לאמונה לא להקשיב לדברים שאני שומע מאנשים שלא בדקו אותם בפועל, פיזית, הלכה למעשה

-חיזוק לעובדה שכששולחים לכם תגובה, אפשר להמשיך ולהתכתב לא מעט

 

וכו' וכו'

 

והכי הכי חשוב- זה עשה לי טוב וכיף לקרוא את התגובות.

 

מכירות זה מקצוע אנרגטי. אין כמעט משהו שמרים יותר בשיחות עם לקוחות מאנרגיה, תשוקה והתלהבות.

ככל שתעשו פעולות שיחתרו למגע, מה שיאלץ אתכם להיות אחלה עם לקוחות בשוטף, כך תשמרו על אנרגיה גבוהה.

 

בעידן האחרון כולם מדברים על "אוטומטי", תוכן מבוסס אי איי וכו'.

זה אחלה, אני לגמרי בעד. אבל לא במקום לעשות פעולות ולחתור למגע. זו הסיבה שאני מבקש מאנשי מכירות להגיש לי בסוף יום עבודה דוח בווצאפ, צעטל'ה, אקסל או מה שלא יהיה ולא רק בסי אר אם (ולא כי אני לא יודע לשלוף דוחות חכמים משם).

 

חפשו פעולות של "פעם", הן עדיין רלוונטיות (לא סתם אפשר למצוא בחנויות "שמנת של פעם", בגדי וינטאג' וכו').

 

והכי חשוב- תצליחו חברים!

 

נ.ב. הנה קומץ משפטים שקיבלתי:

"איזה מקסים אתה"

"גאון!!! זה באמת אתה?"

"תודה על המדריך, למדתי ממנו המון"

"נכנסתי ליוטיוב, עקבתי אחרי התוכן ומאז אני עוקב"

"מרגש לדעת שיש אנשים כמוך שעדיין כותבים מיילים אישיים"

"יש פרויקט מעניין שמתבשל, מתי אפשר לשוחח?"

וכו'

 

רוצים ללמוד איך לפעול בעזרת תוכן במקום רק מכשיר הטלפון או פגישות?

צרו איתי קשר למספר:

052-618-9393

ונחשוב יחד מה עושים