• איך משפט בודד יכול לברוא מציאות ולייצר תוצאות מדהימות?
  • למה חשוב לחשוב נגד הזרם בכל אינטראקציה אפשרית?
  • איך כל זה קשור לצרכן/בן אדם בעידן הטכנולוגי הנוכחי?

 

לא פעם אני מדבר על העולם ואיך (ועד כמה) הוא השתנה, ומה צריך לעשות כדי להצליח למכור תחת שינויים מהירים שכאלה (רמז: קודם כל לפתח מודעות ולראות את השינויים).

 

כ-'פריק' של אירועי ה- יו. אף. סי. (קרבות שמשלבים מגוון אומנויות לחימה), קפץ לי בפיד אתמול פוסט שמראה איך צוות הפרשנים, שאחד מהם הוא ג'ו רוגן- דמות שאני עוקב אחריה כמעט עשרים שנה, שהטייטל שלו הוא "קולור קומנטייטור"- יעני פרשן "צבעוני", כי בעידן הדיגיטלי, בעל החשיבות העצמית הגבוהה, צריך פרשן צבעוני כדי שיכניס… צבע לחיים שלנו, בניגוד לעבר שהיה מספיק "רק" לפרשן, לציין עובדות: ג'ייק נותן אפר-קאט מטורף ליריב וחומק מאגרוף שפספס את האוזן שלו במילימטר, ואם היה פוגע- היינו רואים פה דאבל נוקאווט משוגע!!. בימינו צריך חיות, צבע וריגושים ע"ג ריגושים.

 

מהון להון, אחד המאמנים המיתולוגיים בתחום הוא טרוור וויטמן, שבפוסט הראו איך שמר על קור רוח על גבול ההזוי כשהלוחם שלו ניצח בקרב. כולם קפצו, השתגעו, רק טרוור נשען ברוגע על הזירה (מבחוץ) וכשראה את הנוקאאוט, פשוט קם וניגש בשקט אל הלוחם שלו לברך אותו.

הדובדבן שבקצפת, הכותרת בפוסט הייתה- טרוור וויטמן קר כמו הצד השני של הכרית.

 

אין כמעט לילה שאני לא הופך את הכרית כמה פעמים טובות. זה הרגל מגיל "אפס". מחמם צד אחד ואז מרגיש את הקרירות וה"חיות" של הצד השני.

 

אפשר היה לכתוב "טרוור וויטמן קר כקרח" זה היה משיג לכאורה את אותו האפקט. אבל זה לא ב-א-מ-ת נכון. אם כותב הפוסט היה מציין זאת- הוא היה נשמע כמו מאות, אלפי, מיליוני אנשים בעולם שמתארים קרירות. כי "קר כקרח" זה "מעגל ראשון" (יעני האסוציאציה הראשונה שקופצת לראש- קר… קרח! בום!).

 

ע"י כך שהתיאור "תובלן" בצורה יצירתית, הכותב משיג שחייה נגד הזרם, בולטות, שונות. זכירות (עובדה שזה תפס אותי ושאני כותב על זה, ואני מניח שאם זה תפס אותי, זה תפס עוד שניים שלושה אנשים לפחות 😊).

 

דיוק שפתי הוא אחד הנושאים שאני מדבר עליהם הכי הרבה- איך אומרים משהו בצורות שונות לאנשים שונים. אתם עוסקים בשיווק, שרות מכירות? תצרבו בתודעה של הלקוחות שלכם דברים שאתם אומרים, הפכו את החיים שלהם לבלתי נשכחים (גם אם ל-"מיקרו שנייה").

 

אם לא נפעל כך- הרי שאנחנו נשמעים בדיוק כמו כולם, ואם זה כך- למה שיסגרו איתנו? למה שירצו את קרבתנו?

זה משהו שאפשר רק להרוויח ממנו.

 

ואם אתם לא מוכרים כלום (מה שלא קיים אבל נניח לצורך הדיון)- השתמשו בשפה ציורית ו-"חיה" כדי לצרוב בראש חוויות לחברים, מכרים, למשפחה, קולגות, ספקים, שכנים- מי שזה לא יהיה.

זה מחלחל. זה עובד.

נסו!