איך הופכים הצעת מחיר להצלחת מחיר?

בואו לגלות את הדרך לשדרג הצעות "רגילות" לכאלו שמגדילות מכירות

אנו נוטים לזלזל במעמד של שליחת הצעת המחיר, וזו טעות קריטית.

מחקרים מראים שלקוחות מתנגדים בממוצע בין 7-8 פעמים לפני שמחליטים לרכוש.

אותם המחקרים מעידים שכ- 85% מאנשי המכירות פורשים ב- "לא" השלישי של הלקוח.

עובדה זו בלבד מסבירה אינספור עסקאות שנופלות.

לכן, בעידן שבו הצעת מחיר הינה מעמד מכירה לכל דבר ועניין, נשאלת השאלה: איך בונים אותה בצורה הכי אפקטיבית שאפשר, כזו שתגדיל מכירות ללא-מגע-יד-אדם?

זהו המדריך הכי טוב והכי מקיף שכתבתי ב- 19 שנות קריירה!

קבלו בחינם (לזמן מוגבל בלבד) אסטרטגיה, שבה אני חושף, שלב-אחרי-שלב, צעד-אחרי-צעד, איך בונים הצעות מחיר מנצחות.

המידע שתקראו פה שווה זהב, הוא "נקי" ואין בתוכו שום הנעה לפעולה ולא מוכרים לכם כלום למעט ערך פרקטי משובח.

כחסיד גדול של WALK THE TALK, בגוף המדריך תמצאו צילומי מסך מהצעות מחיר שאנחנו שולחים לחברות וארגונים מובילים- אחד לאחד כפי שהם נשלחים.

לא משנה אם אתם: חברה, ארגון, עמותה, גוף, עסק, קונצרן, מותג

וגם לא משנה אם אתם מוכרים: פתרון, שירות או מוצר, הצעות מחיר הן חלק אינטגרלי מה- 'יום-יום' שלנו.

לרוב, אנו מסתפקים בלשלוח למייל של קהל הלקוחות שלנו מסמך "רגיל", סטנדרטי ו"משעמם".

במשך לא מעט שנים, פיתחתי שיטה פשוטה לבנות הצעות מחיר בצורה שמגדילה מכירות באופן שבו טרם נתקלתם.

מספיק שתיישמו 10% ממה שכתוב פה וכבר תשפרו את המצב הקיים פי כמה וכמה.

קבלו את המדריך ישירות למייל ותמכרו יותר:




אנחנו לא נעביר את המידע שלך לשום גורם צד ג׳

לוטן סגל "חי ונושם" מכירות כמעט שני עשורים, מומחה לשיפור מערכי מכירות לחברות וארגונים, משמש כיועץ וכמרצה מבוקש בתחום המכירות, השיווק והתוכן, מחבר הספר "למכור כאילו יש מחר" ובעל ניסיון של שנים בניהול מכירות וליווי חברות.

פונים אליי מנכ"לים ובעלי חברות ועסקים שמחפשים לשפר את מערך המכירות, לדייק את תסריטי ותורות המכירה בארגון, לבנות מודלי תגמול, תמריצים ובונוסים לצוותי מכירות, לצאת לשטח, לבצע האזנות לשיחות, הדרכות, הכשרות וסדנאות.

החזון שלי אומר שאין דבר כזה בתחום המכירות שלא ניתן לשפר אותו בצורה משמעותית. השאלה היא רק איך עושים זאת. תהליכים הם המפתח לשיפור מכירות – לא "זבנג וגמרנו" ולא הרצאה או סדנה בודדת.

בכירים ממליצים
על פעילות עם לוטן סגל

את לוטן אני מכיר כמעט שני עשורים בתחום המכירות. בניגוד למי שמדבר- לוטן מכיר את "ריצפה המכירות" מהקישקעס, הוא מבין את הפסיכולוגיה של המנהלים והעובדים, הוא מנהל מכירות תותח ויודע לרתום עובדים ומנהלים ומרעיף עליהם השראה. יצא לי לעבור תפקידי ניהול בכירים בתחום- להיתקל בפנומן כמו לוטן זה לא דבר שקורה ביום יום.

אלי הרוש, מנכ”ל, מגדל קול

הכרתי את לוטן במסגרת ליווי וסדנת מכירות שהעביר אצלנו בחברה.

עם זווית הראייה הייחודית שלו, לוטן שינה אצלנו את הגישה לתהליך המכירה: לא עוד שיחת מכירה "טיפוסית" בין מוכר לקונה, אלא שיחה קולחת ומהנה שעיקרה התעניינות אמיתית של מומחה בחבר שהגיע אליו למצוא מענה לצרכיו.

אופיר ליבר, בעלים, רהיטי דורון

הבן אדם גאון, חד, ישיר, אמיתי ומקצוען זה כמו לעשות ניתוח שורש עם רופא מומחה – שידרג את צוותי המכירות שלנו במקצועיות רבה.

אסף אשכנזי, מנכ”ל, אלן קאר

לוטן הגיע אלינו לסדנת מכירות אותה העביר בשפה האנגלית לשוק הבנל"א לצוות מכירות שבנוי מבריטים, גרמנים, צרפתים, בלגים ומדינות נוספות. הוא הביא איתו אנרגיות, "ווייבים" של גורו מכירות אמיתי, העניק לנו כלים להתמודד עם התנגדויות והראה איך אפשר להביא לקוח במשפט או שניים משימור לאפסל. הסדנה הייתה מרתקת, התמנו את התהליכים והסקריפטים (תסריטים), התהליכים עובדים והוכיחו את עצמם!

עדי לאופר, צ׳קפויינט

לכל חברה יש כמה תחנות ונקודות מפנה חשובות לאורך חייה. אצלי הראשונה הייתה הספר שכתבתי בשנת 2004 . השנייה הייתה הדוקטורט שהוצאתי השלישית הייתה כשפגשתי והתחלתי לעבוד עם לוטן. מאז הפכנו לחברים קרובים כמו רוב הלקוחות שהוא בא איתם במגע והחברה שלי עשתה קפיצת קוואנטית במכירות. אני רואה בלוטן שותף ולא שום דבר אחר, ללא ספק מדובר באושיית המכירות הטובה ביותר שנתקלתי בה.

ד”ר יניב זייד, בעלים, ”דוקטור שכנוע”

את לוטן הכרתי כ״ילד פלא״ בתחום המכירות עוד כשהיה בן 25 . כבר אז הוא שידר רצינות, חריפות. אני מכיר מאות קולגות שלו וכזה אחד- אין. אלוף העולם ביחסי אנוש, ״רנטגן״ מהלך של אנשים, הון אנושי ולקוחות. סוגר עסקאות ברמה בלתי נתפסת. אני מכיר עשרות מנטורים במכירות שרק מדברים, לוטן עד היום מוכר ובערימות. מקצוען שמוכוון משימות ותוצאות, אבל אף פעם לא על חשבון היחס האישי. כל אחד חייב לעבוד איתו ולאורך זמן.

גידי ניסן, סמנכ”ל משאבי אנוש, בנק מזרחי טפחות

לוטן לא אומר את מה שנעים לשמוע. הוא מוציא לפועל את מה שצריך לעשות ולא מעניין אותו פוליטיקות וקשקושים. זה כאילו שיש לו פילטרים של שיפור מכירות ודרכם הוא רואה הכל.

ניר פרימו, משנה למנכ”ל, מכללת רידמן

קבלו את המדריך ישירות למייל ותמכרו יותר:




אנחנו לא נעביר את המידע שלך לשום גורם צד ג׳