דוגמאות להמחשה וליישום של גישת "התועלת שיוצאת ללקוח"
לחצו על הכפתורים וקראו את הטקסט שנחשף
המותג: מאפיית לחמים
3 סניפים בניו-יורק
אנחנו בנל"א, יש לנו סניפים גם בניו-יורק.
פתחנו גם 3 סניפים בניו-יורק, ולמה אני אומר את זה?
הלקוח האמריקאי דורש רמת שירות גבוהה בהרבה מהישראלי
ניו-יורק היא מעצמה קולינרית עם תחרות אדירה וגם שם אנחנו קולעים כבר שנים לטעמו של הקהל
בארה"ב יותר מ- 380 מיליון תושבים, היות והאינטרנט דיגיטלי, מספיק ש- 10 אמריקאים לא יחשבו שהאוכל שלנו מספיק טוב- ותוך שנייה בגוגל תדע את זה.
הלקוח האמריקאי דורש רמת שירות גבוהה בהרבה מהישראלי
ניו-יורק היא מעצמה קולינרית עם תחרות אדירה וגם שם אנחנו קולעים כבר שנים לטעמו של הקהל
בארה"ב יותר מ- 380 מיליון תושבים, היות והאינטרנט דיגיטלי, מספיק ש- 10 אמריקאים לא יחשבו שהאוכל שלנו מספיק טוב- ותוך שנייה בגוגל תדע את זה.
המותג: אלן קאר
"שיטה מנצחת"
תוכל לעשן תוך כדי הסדנה
נניח שאחוזי ההצלחה שלנו ושל המתחרים זהים- הם לא אבל נניח שכן לצורך הדוגמה, אצלם אתה צריך להיגמל לבד ערב לפני, להגיע לסדנה בלי סיגריות.
אצלנו אתה מגיע בדיוק כמו שאתה- אין את הלחץ שלפני ואתה נכנס לסדנה רגוע בדיוק כמו כל רגע שאתה מעשן ועדיין הסיכוי שלך להצליח זהה ואפילו גבוה יותר.
אצלנו אתה מגיע בדיוק כמו שאתה- אין את הלחץ שלפני ואתה נכנס לסדנה רגוע בדיוק כמו כל רגע שאתה מעשן ועדיין הסיכוי שלך להצליח זהה ואפילו גבוה יותר.
המותג: עדן על המים
"חופה על המים"
יש לנו חופה על המים, אחד מהמקומות היחידים בישראל שמאפשרים את זה.
היתרון הכי גדול של חופה על המים, מעבר לחוויה ולעובדה שרוב החברים שלך לא התחתנו על המים, זה איכות התמונות שיצאו לך מהחופה.
בסופו של דבר אלו התמונות שמראים ושכולם זוכרים. ההשתקפות של החופה על המים- זה לא משהו שאפשר להשיג בדרך אחרת.
בסופו של דבר אלו התמונות שמראים ושכולם זוכרים. ההשתקפות של החופה על המים- זה לא משהו שאפשר להשיג בדרך אחרת.